zondag 11 januari 2009

Lotje

Anouk schreef op 11.1.2009:
Het gaat nog steeds erg goed met Lotje. Ze weegt inmiddels 3,5 kg We zijn afgelopen donderdag voor haar tweede inenting geweest. Ze wandelde vrolijk de praktijk binnen en verbaasde daarmee de assistente, die normaal moet helpen de dieren naar binnen te lokken. Wel poepte Lotje, minstens zo vrolijk, meteen even midden in de praktijk. Daar stond ik dan met m'n zakje in de ene hand en haar paspoort in de andere. Lotje werd door de dokter helemaal bekeken en ze vonden haar erg mooi. De inenting was niet zo'n succes, Lotje schreeuwde het uit en dook snel in mijn armen. Heerlijk gevoel als zo'n beestje veiligheid bij je zoekt. Toen nog de wormenkuur.. die kreeg ik maar in een zakje mee naar huis, want Lotje vond het welletjes. Ook heb ik ontdekt dat Lotje wel van een beetje hygiene houdt. Ze stond van de week ineens naast me onder de douche en genoot er erg van. Ook het afdrogen was een groot succes. Nu ligt ze lekker in de bench en Luna houdt voor de bench de wacht.

Geen opmerkingen: