zondag 4 januari 2009

Lotje


Anouk schreef op 4.1.2009:

Inmiddels hebben we ook oud & nieuw achter de rug en Lotje vond het prachtig. In eerste instantie keek ze steeds even mijn richting op om te kijken hoe ik reageerde op al dat geknal, maar uiteindelijk stond ze om 00:00 samen met mij voor het raam te genieten. Lotje groeit als kool. Ze eet alles wat ze voor haar neus krijgt met smaak op en ik maar denken dat Markiesjes niet zo snel eten. Lotje heeft het tegendeel bewezen. Ook slaapt ze prima. Ik heb een speciale hondenkruik voor haar gekocht, omdat ze het niet helemaal eens was met de temperatuur 's nachts. Vanmorgen moest ik haar om 9:15 uit de bench trekken om een plasje te gaan doen buiten. Ze lag lekker met haar kauwstokje op haar dekentje en keek me aan met een blik van 'je denkt toch niet dat ik weer die vrieskou in ga, ik plas wel gewoon straks in de hoek van je kamer'. Lotje is wel een enorme drukte maker en samen met Luna denderen ze geregeld door het huis. We halen ze dan wel even uit elkaar, want beiden weten ze niet van ophouden. Verder bijt Lotje aan alles wat los, maar vooral ook vast zit. Inmiddels begint ze wel door te krijgen dat we haar niet alleen maar schattig vinden en er ook grenzen zijn, maar toch valt het altijd even te proberen. Hoe dan ook wij genieten met volle teugen van haar aanwezigheid.

Geen opmerkingen: