maandag 22 december 2008

Yoeke bij zijn nieuwe baasjes

Sien schreef op 22/12/08:
Het gaat goed, Yoeke heeft vannacht keurig naast mijn bed geslapen. Om 5 uur een poepje buiten gedaan en daarna weer verder geslapen tot 7 uur. Een pluim voor Yoeke!
Sien schreef op 21/12/08:
We hebben de autoreis overleeft hoor. Voor de zekerheid had ik een handdoek op mijn schoot gelegd.
Ik was al niet zo lekker en dan is een ritje op achterbank niet bepaald fijn! Het resultaat was dat Yoeke de reis heerlijk in Merels armen heeft liggen slapen en ik de handdoek die eigenlijk voor Yoeke was bedoeld helemaal heb onder gespuugd! Thuis aangekomen Yoeke meteen mee naar het gras genomen maar meneer deed niets en was alleen maar vrolijk aan het huppelen en blaadjes aan het happen. Meteen geleerd dat een pup niet over een straatputje moet lopen, daar zakken zijn pootjes in, de arme drommel.Thuis was hij vooral op ons gericht, en maar kwispelen en likken en naar Merels lange haar happen. Niets gegeten maar dat had je al voor gewaarschuwd Henny. Twee keer mee naar buiten genomen maar nog steeds niets gedaan. Toen begon hij en beetje moe te worden en een te piepen als hij geen aandacht kreeg. Uiteindelijk kwam Laura met de "golden touch" en hij viel in slaap op Laura's schoot. In het mandje gelegd en daar ligt hij nu heerlijk te slapen. Bert heeft flink naar hem geblazen maar hij heeft heel even met het staartje tussen de pootjes gedacht: negeren dat monster, heel verstandig Yoeke! Tot zover....

Geen opmerkingen: